این
مسجد از آثار قابل توجه اواخر دوره زندیه است که در سال 1196 هجری قمری توسط حاج علی خان زنگنه حاکم
کرمانشاه به جای
مسجد قدیمیتری بناشده است. آنچه از بنای قدیمی
مسجد باقی مانده، بخشی از شبستان ستوندار و هشتی ورودی است. شبستانکنونی به غیر از محراب تزئینات خاصی ندارد. در گوشه جنوب غربی بنا، پلکانی برای دسترسی به بالاخانهایکه گویا زمانی قسمتی از مدرسه بود، ساخته شده است.

کتیبه بیستون...
ما را در سایت کتیبه بیستون دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت: 12:36